Khamis, 29 November 2012

Nisbah entri

Dah nak masuk bulan Disember. dah nak penghujung tahun. tapi bila tengok bilangan entri kat sidebar:


nangissssssssssssssssss.. T_T

jauh berbeza dengan tahun-tahun terdahulu. dah 4 tahun menulis blog. banyak cerita dan kenangan dalam blog ni. kalau boleh tak nak ianya terkubur :'(


adakah sebab semakin tua jadi otak tak cergas. nak tulis satu entri pun, fikir tajuk dah setengah jam. akhirnya terus tak tulis apa2.


p/s: semangat nak menulis selalu menghilang. :(


3 ulasan:

cik EPAL berkata...

hehe sama lah kita. makin lama otak makin jammed. last2 tak berupdate :D

-atiQah- berkata...

wah wah cik epal singgah blog saya! tetapi kenapa singgah ketika entri tak besttttt T___T

shera haifa berkata...

teruskan menulis.. cari je idea.. kalau boleh copy paste pun jd.. hee.. aslkan ada entry..:)

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat