Rabu, 27 Februari 2013

No entry in February?

Oh nooooooo.......esok dah hari terakhir Februari, tapi langsung takde entri sepanjang Februari? mengalahkan perdana menteri kononnya sibuk sangat. :P


sepanjang Februari ni, perkara2 yang saya lalui, mestilah segalanya tentang kek, dessert, baking:

1. masuk  kelas baking
tadaaa...produk baru Atiqah Homemade Dessert



2. sangat sibuk siapkan tempahan sepanjang cuti raya cina, pencapaian hidup..pertama kali dapat buat kek fondant bertingkat. satu impian unlocked!





berita buruk, 3 hari lepas rumah saya kena pecah masuk. semua barang-barang berharga abah hilang. dah la pencuri tu masuk time ada tuan rumah dalam rumah. nasib baik dia tak masuk dalam bilik. barang-barang saya tak hilang sebab time tu semua ada dalam bilik. kadang-kadang Allah bagi musibah, untuk kita beringat kan?


oklah, insyaallah entry #throwback akan muncul. hehe. selalu je sebut banyak perkara yang belum cerita. tapi tetap tak cerita. :P


bye!

4 ulasan:

Hunny Kitty berkata...

pandainyaaaa
nanti buatla fondant hello kitty nak tgk.....

Razfira berkata...

wow.. so kagum la u pandai buat kek.. huhu

Berita Kaki berkata...

awww...sedap..nak sikek..hehe

zeera lily berkata...

jemput join giveaway hello kitty sy ♥
ada peluang menang lucky draw.. http://belogzeera.blogspot.com/2013/06/giveaway-by-zeera-lily.html

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat