Rabu, 2 Disember 2009

hujan lebat di Kota Bharu

εїз •(¯`•¸•´¯)`•.¸εїз¸.•´´• ღ ღ •``• .¸εїз¸.•´(¯`•¸•´¯)• εїз

Ya Allah...lebatnya hujan hari ni..sepanjang hari terasa kesejukan melampau.. sebab tu saya tak mandi petang ni

saya ni memang mengada2...masa hujan dan tak boleh nak guna streamyx, masa ni lah banyak benda yang saya nak bebel-bebel dalam blog..dalam kepala ni mcm2 benda nak cerita...contohnya:

- cerita pengalaman di KK
- cerita suasana raya haji
- cerita ttg kucing kesayangan
- cerita ttg kartun kegemaran
- nak masuk contest sis intan

dan banyakkkkkkkk lagi...


tapi, bila cuaca elok, dan saya tak ada keje nak buat, dan streamyx ok, dan saya cuma mengadap dpn laptop, SAYA TIBA2 JADI MALAS UNTUK UPDATE BLOG


ok, harus terima kenyataan bahawa saya memang mengada T__T


berbalik kepada cerita hujan, sekarang iaitu waktu maghrib, barulah hujan berhenti..dah 3 hari berturut2 hujan tak henti2..terutama pagi tadi, mmg tersgt lebat...rumah saya yang selalunya jarang air nak bertakung, pagi tadi bertakung seluruh rumah..

kawasan depan rumah

kawasan belakang rumah


dan yang penting, memang susah sgt nak tgk pemandangan ni, tp sejak musim hujan ni dapat selalu tgk:

Raja busuk tido di atas sofa..selalunya memang susah nak nampak dlm rumah, sebab Raja ni gatal, selalu keluar rumah nak cari kucing betina..


ok, dah hujan balik..takut line terputus...nak post dulu entri ni..babai.. :-D


p/s: husna, sori...tak sempat nak masuk blog una lagi..

εїз •(¯`•¸•´¯)`•.¸εїз¸.•´´• ღ ღ •``• .¸εїз¸.•´(¯`•¸•´¯)• εїз

3 ulasan:

pauhputik berkata...

hohoho napok gayo banjir nak melanda lagi

kawasan pat kawe pom banyop doh naek air

umah kawe alhamdulillah dop naek lagi n mitok jauh....

penaberkala berkata...

huh,banjir jugok ko?
sama la, tiba2 taun ni air sampai depan rumah

she_mah berkata...

haha tqah..sama la..
waktu internet tgh laju waktu tu la malas nak update blog..huhu

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat