Sabtu, 16 April 2011

tilam empuk.

Assalamualaikum semua.. :)


semalam, 14 April merupakan hari terakhir kuliah untuk semester ni. Final exam tqah bermula 27 april - 9 mei.. :)


tqah beli tiket pukul 1pagi semalam. bas mutiara. pastu, sampai di stesen lewat 3 minit. sampai kat stesen abang penjual tiket mutiara tu panggil.

"awak naik bas Mutiara ke mana? kota bharu?"

"ye, kota bharu"

"bas Mutiara rosak. ada masalah. kena tukar dengan bas Transnasional. naik bas pukul 3 pagi"

"ha??? serius ke ni??"

"serius, awak lwt sikit je ni..kalau awal sikit dpt tiket Trans yg pukul 1"

"ooo..ok, takpelah"



muka saya dah jebik2 time tu. terus abg kat sebelah abg mutiara cakap, sampai jugak kat KB, cuma lwt sket..hehe..terus saya sengih, malu! :P


mengantukkk sangat nak menunggu pukul 3 pagi. yelah, dah la malam sebelum tu tak tido langsung sebab nak siapkan assignment, baru je fikir nak tido penuh semangat bila naik bas, tp terpaksa bermalam sekejap di stesen.


sebab tak nak bagi mengantuk, saya pun buka la laptop..emm, nak buat apa ye..dalam laptop saya bukannya ada apa2 sangat pun..


akhirnya, saya pun bukak ni:



tadaaa..ini dia!


korang pernah main tak? hehe..dulu tak berminat pun, tp sekarang bila stress je main game ni. bila bosan je main game ni. lepas siapkan assignment nak rileks2 pun main game ni.


dan, si stesen bas pun main game ni. :P hehehe..



sejam lebih saya main game plants vs. zombie ni. sampai lenguh2 tangan saya. nasib baik tak cramp.



p.cik bas Nice datang, tanya saya tengok cerita apa dari tadi mengadap laptop..


saya jawab:

hehehehehe..main game jeeee...!


terus pak cik tu cakap,
"ish ish ish..mcm budak2"


pastu pakcik tu pegi bagitau kat pakcik pakcik lain. saya ralit main game. malu den! hehe..


tepat pukul 3, bas Transnasional datang. dalam pukul 7 lebih sampai Kota Bharu. sampai rumah, salam cium pipi umi abah, terus mandi kemudian tidur.


sungguh selesa tidur di atas katil sendiri. walaupun tak empuk, tp selesanya mengalahkan tilam empuk 5 bintang!




oh ya, tolong klik banner HB sy ni ye, terima kasih:





bye! :)



Tiada ulasan:

jom kongsi link anda di sini! =)

HeartBeat